Beste Van Slaggers,
Ook in de zomer volleyballen we lekker door!
Dit jaar weer organiseert de BeachCie elke zondagavond beachvolleybal wedstrijden bij Irene Beach in Bilthoven, deze zijn nu ook open voor externen. Dus mocht jij buiten van Slag nog meer mensen kennen die lekker in het zonnetje willen beachen, neem ze gezellig mee! Join alvast samen met jouw team de Beachvolleybal Zomerreeks groepsapp en vul door middel van de wekelijkse polls in wanneer jij erbij bent!
Inschrijven kan elke week via de Van Slag site, voor 3,- pp. Sluit je last-minute aan? Dan kan dit nog tegen hetzelfde bedrag op locatie.
Met liefs,
De BeachCie '25 - '26
xx